Testimoni Buku – Page baru

3 Dec

Belajar untuk mencintai buku dan ilmu

Bismillahirahmanirrahim.

Saya pasti ramai yang gemar membaca buku. Tidak kiralah apa genre sekalipun. Saya sendiri, jika diberi pilihan untuk duduk santai-santai, saya suka untuk berlama-lama di kedai buku walaupun akhirnya saya tidak jumpa satu buku pun untuk dibeli. Tetapi ia merupakan satu kepuasan buat saya. Jika dapat hadiah berbentuk buku, saya akan senyum sampai telinga. ^^ (Ok bab membaca tu mungkin  saya ambil masa juga untuk habiskan satu-satu buku tu. Yang penting beli tu, inshaAllah nanti akan baca..hihi)

Jadi, InshaAllah, saya dalam usaha untuk belajar berkongsi tentang buku-buku yang pernah saya baca (Walaupun tak banyak). Maka satu page khas telah diwujudkan untuk tujuan ini. Apa yang diharapkan sesiapa yang berpeluang melawat dan membaca page tersebut dapat juga berkongsi pandangan mereka terkait buku tersebut.

Untuk permulaannya, telah saya kongsikan satu buku yang agak santai dan ringan bahannya tetapi agak bermakna isinya.

Jemputlah untuk menjenguk ke  page ini :

Siapa yang ambil keju saya ni???

Selamat membaca semua ^^ dan syukran.

p/s doakan mudah-mudahan saya istiqamah untuk terus berkongsi dan membaca.

 

 

2 Responses to “Testimoni Buku – Page baru”

  1. syamilsynz December 5, 2011 at 4:36 pm #

    kira jangan berputus asa la ni..

    • mukminahmujahidah December 7, 2011 at 6:39 pm #

      Bersedia dengan perubahan dan jangan putus asa dengan matlamat yang jelas.

Ingin berkongsi? Luahkan.

