Selingan : Anak asuhan?

9 Jul

    Agak lama blog ini tidak dikemaskini.Saya meminta ampun daripada Allah SWT kerana kelemahan diri saya untuk istiqamah dan konsisten dalam menulis.Mudah-mudahan dengan secebis kemampuan yang saya ada ini mendapat penilaian yang tinggi di sisi Allah.

    Rasanya tidak kurang yang tahu saya berjaya mendapat kerja sementara ketika cuti musim panas ini.Tetapi mungkin tidak ramai yang tahu bahawa saya ditawarkan kembali bekerja dengan majikan yang menolak tawaran saya pada mulanya.

  Sesungguhnya kita merancang,Allah jua merancang dan Allahlah sebaik-baik perancang.Saya biarkan dahulu gambar-gambar menceritakannya terlebih dahulu.

Faras ~ Pakar dalam menghasilkan bunyi brr...dengan bibirnya yg kecil tu

Faras ~ Pakar dalam menghasilkan bunyi brr...dengan bibirnya yg kecil tu

Kadang-kadang dipanggil Farfussi…Fufu..Farusi..Farisi
Dan saya sendiri suka memanggil dia Salman Al Farisi
Mudah-mudahan menjadi soleh seperti sahabat nabi ini.
3 bulan baru ni..tpi semangat..keturunan arab mungkin

3 bulan baru ni..tpi semangat..keturunan arab mungkin

 Sekadar berkongsi.

Latihan untuk masa hadapan.

Doakanlah mudah-mudahan cuti semester ini dapat dimanfaatkan sebaik mungkin.

Kepada yang masih lagi bercuti,mari sama-sama manfaatkan masa yang ada sebaik mungkin untuk dibawa bekal berjumpa Allah SWT.

Usaha daripada tanganmu lebih baik daripada meminta-minta.

Wallahualam

4 Responses to “Selingan : Anak asuhan?”

  1. sinar July 12, 2009 at 9:38 am #

    subhanalllah cumelnya..
    teringt adik ana dulu kecik2..
    nak adik lagi…
    persediaan yg baik utk msa hadapan…
    baby ni mmg keturunn arab ye ukhtie..
    cubitkn pipi utk ana ye (^_~)

    • mukminahmujahidah July 12, 2009 at 10:18 pm #

      Alhamdulillah mmg comel..
      Mengingatkan kita pd keluarga d malaysia..
      Aah keturunan arab..dari kuwait..
      Cubit pipi?Ksian si farusi ku..hihi..

  2. irhafiz July 16, 2009 at 8:12 am #

    Bukan mudah kan nak jaga si comel… Benar-benar mendidik jiwa…

  3. nazz July 16, 2009 at 9:39 am #

    tak payah cubit….cium pipi dia untuk ana! geramnya tengok pipi dia

Ingin berkongsi? Luahkan.

